Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KP

pepin0

3. 2. 2010 21:03
Kde je spravedlnost.

Normální dělník zaplatí daň a snížísi jí o odpočty.

Živnostník zaplatí většinou minimální daň a odečte si odpočty,Pan podnikatel a menažéři také zaplatí daň a odečte si nějaký odpočet a má navíc stanoven strop u odvodů na zdr. a soc. tak že mu stále zůstává něco navíc.

A páni poslanci soudci a president daně neplatí na nemocenskou také nedávají , ale marodní mají 100% Jsou to snad nadlidi či vyvolení?

0 0
možnosti
HM

JMNT

3. 2. 2010 21:11
Re: Kde je spravedlnost.

Povězte mi - co si může z daně odečíst dělník? Není rozdíl mezi podnikatelem a živnostníkem (jsou to dvě slova pro totéž). Ti mají možnost si odečíst provozní náklady a sponzorské dary. Manažer může být jednak podnikatel (=živnostník), anebo také zaměstnanec (z právního hlediska dělník). Stropy pro sociální a zdravotní pojištění platí naprosto pro všechny (i pro královsky placeného zaměstnance), rozdíl je v tom, že ona dvě pojištění VŽDY platí zaměstnavatel, tedy podnikate (=živnostník). Ten je platí jednak za sebe a k tomu ještě za zaměstnance. Není mi jasná souvislost s článkem o rovné a progresivní dani, arci ne v souvislosti s poslanci, senátory a prezidentem...?

0 0
možnosti
RK

Rommik

3. 2. 2010 20:31
Ach jo

Čím více mě budete zdaňovatm tím více budu hledat cesty, jak z toho ven.................... tak už to lidi pochopte. Mám se dřít pro to, aby jste mi to vzali........... ale no tak soudruzi.  Nechte mě a já budu utrácet, dávat potřebným a na charitu a dám práci jiným lidem. Chcete mě diskriminovat větší daní ?  Můj poradce poradí co s tím a Paroubek nic nedostane a bohužel ani Ti potřební...............

0 0
možnosti
E

editi

3. 2. 2010 20:30
Povšimněme si,

že se tu chce zviditelnit mnoho politologů. Jde však o to, čím se budou

živit až vystudují, protože politologů je již v této zemi přehršel.

Jinak zvolené téma dobré ale lze najít ve všech politologických a

ekonomických příručkách.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1344x
Student magisterského oboru Politologie na Institutu politologických studií FSV UK v Praze, absolvent bakalářského studijního programu Politologie na Katedře politologie a mezinárodních vztahů FF ZČU v Plzni. Konzervativec a realista.