Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Latalik

4. 2. 2012 22:50
Sranda je...

...že dnes už jsem tak vyškolený, že z pouhého nadpisu článku poznám, že autorem je politolog, nebo sociolog:).

0 0
možnosti
HM

JMNT

5. 2. 2012 14:34
Re: Sranda je...

No jo, co naděláte... jsem sice politolog, ale snažím se samostudiem z ekonomie pochytit, co se dá, protože ekonomii mám jako vědu ve značné úctě. Nicméně mám díky profesi ke spoustě věcí poněkud jinou perspektivu pohledu (ani ne tak jinou, jako spíš rozšířenou - protože jsem přesvědčením konzervativní až reakční pravičák s nezlomnou vírou ve schopnosti volného trhu). Čili mi nešlo o to, abych buzeroval ekonomii jako takovou, jako spíš uzavřenost jednotlivých společenskovědních disciplín, které se snaží si vzájemně konkurovat, namísto aby spolupracovaly. Z toho jsou jenom problémy...J. M.

0 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1344x
Student magisterského oboru Politologie na Institutu politologických studií FSV UK v Praze, absolvent bakalářského studijního programu Politologie na Katedře politologie a mezinárodních vztahů FF ZČU v Plzni. Konzervativec a realista.